12/12/2009

ICSketches & Cute Card Thursday


ICSketches#46Cute Card Thursday#90(Sew Beady)、2つのチャレンジに初参加です。カードチャレンジが山のようにあって嬉しい限りですが、少しずつチャレンジを増やしていけたらいいなぁって思っています。

Flora Doodles(Petaloo)のレザー風なお花の中央にビーズを盛りました。このスタンプは先日ロンドンに行ったとき、St.James教会の前の露店で買ったスタンプですが、ラバーでもないし正直ちょっと押しにくいスタンプでしたが、この猫の後ろ姿が気に入りました。メメントのペンで猫の部分を黒く塗りスタンプしました。

5 comments:

  1. Very cute card!! Great job with ICS46!

    ♥Lea

    ReplyDelete
  2. cute card, beautiful flowers. :)x

    ReplyDelete
  3. such a lovely card and love the colors.. great job with the IC card sketch this week!!

    ReplyDelete
  4. Great card love your beady flower centres, thanks for joining us at ics this week

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...