4/10/2010

SPRING

今年は入学式にもきれいな桜の花がまだ咲いていました。例年4月に入ると雨が降って直ぐに散ってしまいますが、今年は先週までまだまだ寒かったおかげて桜の花もしっかり枝にくっついてくれているように思います。

Basic Grey -week17-のスケッチで春のカードを作りました。そしてStamp Somethingのchallenge-stitch something-にも参加します。

Sugar Nellieの”Little Goth Girl"は春ののんびりしたイメージにぴったりで、胸元に小さくステッチをしました。Basic Greyのペーパーからハート付きのお花をカットしてハートの部分にsticklesのピンクのラメをつけました。


今年も屋形船でお弁当を食べながら大川をのんびり2時間往復しました。両サイドの桜並木が最高でした。飲み放題で、中は掘りごたつ‥とっても優雅な花見ができますよ。





supplies;
patterned paper;Basic Grey,
cardstock;Bazzill,
flower;Prima,
rub-ons;k&company,
brads;making memories,
stitches;making memories.

Thanks for stopping by today.

2 comments:

  1. Very pretty card, Mieko! Thank you for also sharing the pictures of the Sakura...they are so pretty. My husband is in Kobe now on a business trip and he saw Sakura in bloom. It is wonderful that you join in with the Basic Grey challenge. Cami

    ReplyDelete
  2. Very pretty! Thanks for joining us at Stamp Something-hope to see you back again next week!

    ReplyDelete

Thanks so much for your lovely comment, I love reading them and appreciate you taking the time to visit my blog xx Mieko
私のブログにご訪問いただき、コメントありがとうございます。MIE^_^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...